Mina absoluta drömresor!

Förra torsdagen visade När och Fjärran ett repotage från Venezuela och jag blev verkligen helt kär! Dit SKA jag någon gång i mitt liv, det lovar jag! Landet var så vackert och människorna verkade vara helt underbara! Och jag skulle gärna, precis som Dogge gjorde, ta mig en tur ut i regnskogen!

   

Denna vecka (idag) är När och Fjärran i Thailand och det är absolut ett annat land som jag bara måste besöka! I Thailand är ju allt fortfarande så himla billigt så det vore jätteroligt att ta en solresa som avlsutas med en stor dos shopping=)

   

En tredje resa som jag ska göra och som jag faktiskt alltid har velat göra är en safariresa till Sydafrika. Jag ÄLSKAR djur och det vore verkligen en dröm att få se The Big 5 och alla andra djur i sin rätta miljö. Synd bara att det är så himla dyrt..men ska börja spara nu till hösten så när mina studier är klara så bär det av ut i världen!

     

JAG LÄNGTAR!!

Nu blir det betapet mot älsklingen, nördar är vi=)

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka härliga bilder =) betapet är ett sjukt roligt spel.. vad har du för användarnamn på beta?

2008-08-14 @ 19:41:53
Postat av: polkagris

=)

2008-08-14 @ 19:43:18
Postat av: Anonym

Hej gumman!Nu drar vi mot Barca! :) vi måste ses när jag kommer hem.Det är ju världens fest på fredagen på nöjes den 29:e.. då kör du o jag nollning! pöss på dig darling

2008-08-17 @ 17:17:44
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0