snart klar

tvätta
dammsuga

diska
storstäda garderoben
panta burkar
flytta lite saker till förrådet

Ja nu är det bara disken kvar, sen tar jag med mig våra 2000 flaskor och burkar (jag skojar inte, vi har sjukt mkt tomflaskor) och åker ner till Konsum. Ska köpa lite frukt och kanske lite glass och bara gotta till det när jag kommer hem. Det tycker jag att jag är värd efter denna tråkiga men nödvändiga dag.


Förresten, jobbet ringde förut. 13.00-18.00 på fredag ska jag slava på Elgiganten. Och hela helgen. Sen kommer äntligen min älskling hem igen! Ska bli så mysigt och skönt att bo tillsammans igen, har inte gjort det på hela sommaren typ.

Nää nu måste jag ta tag i disken..

P&K

jag på invigningen i Häggvik
Jag och några andra kassatjejer på invigningen en av Elgiganten Megastore i Häggvik utanför Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Orleans

Jobbiga, men ack så nyttiga ting att göra =)

2008-08-11 @ 19:06:47
Postat av: Anonym

Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och få 150 kr i presentkort på Kicks :)

2008-08-12 @ 14:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0