-

Idag har jag vart nere i stan och gjort en intervju på familjeenheten med min basgrupp. Gick jättebra, det är så himla roligt att få komma ut och se hur allt fungerar i verkligheten! Efter intervjun passade jag på att gå till gymmet, så skönt att träna på morgonen när det är lugnt och lite folk!

Blir nog en lugn dag idag, kanske ner till stan med kristin sen men får se vad jag orkar. Imorgon kommer bli en lååång dag, usch! Först har vi ppu på mellan tio och tolv och sen ska vi sitta några timmar med gruppen och skriva ett arbete utifrån intervjun vi gjorde idag. På kvällen har jag månadsmöte på jobbet mellan sju och tio, så himla segt!

puss från mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0