Åh jag vill se mer, mer, mer, mer..

Jag älskar Greys! Världens bästa serie! Man får sig verkligen en tankeställare i varje avsnitt..Längtar redan till nästa avsnitt! Meredith avslutade med att säga att hon inte var en sån som ger upp och det gav mig verkligen styrka! Har vart lite nere idag, blir så när man inte har så mkt att göra. Då hinner man liksom tänka på allt jobbigt..Men nu jävlar, jag tänker inte ge upp! Allt kommer bli bra, till och med SKITBRA!

Längtar till helgen! Har precis laddat ner lite partylåtar så nu ska jag bränna en partyskiva inför helgen, ska bli jätteroligt att träffa Sandra igen! Alltid lika roligt med henne, blir nog lite shopping och lite fest tror jag, det vanliga liksom=)

Förresten såg ni på Idol idag? Vem tror ni ryker idag? Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men jag tror nog att Jenny åker hem faktiskt..hoppas inte Alice åker, hon var grym som vågade sjunga en så tuff låt så här tidigt i tävlingen! Det återstår att se helt enkelt...spännande=)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0