helt stört trött

kom nyss hem från SATS, körde Intervall idag. Vet inget annat pass där man blir så slutkörd i hela kroppen, svetten bara sprutar. Hur skönt som helst! En snabb dusch, några äggmackor, lite Oboy och lite tv-tittande är vad kvällen har att erbjuda och det känns ganska bra faktiskt!=) Kanske inte oboyen men vad fan! Det bästa är ju att jag är ledig imorgon så då blir det äntligen lite sovmorgon, sköööönt!


Lite bilder från helgen med Sandra
 Jag med min Rosa Pantern, börjar bli en klassiker nu, hehe

 Sötaste Sandrew´n i hela världen, haha

 Vi på Nöjes

 Haha var tvungen att ta med denna bild. Blev lite knäppt när Sandra skulle ta kort på mig, tror att det är en gatulampa som reflekteras i blixten. Schnyggt! hehe..

Har jag förresten sagt att jag fullkomligt älskar mitt Bodybutter från The Body Shop. Luktar jordgubb, mmmm

puss från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0