ikväll blir det tacos=)

Har nyss kommit hem från Bergvik, har vart och handlat lite mat och vart på systemet. Snart blir det tacos med Jossan, ska bli goott! Blir några cider också och så får vi se om jag vågar mig till Rumpan=) Vill, men vet inte om jag vågar..

Längtar tills imorgon! Då kommer Emmelie äntligen hit igen, som jag har väntat!



Hehe älskar denna bilden! Emmelies ölburk blev mosad av en väldigt full Robin, haha! Såg så himla roligt ut! Det är tur att man kan föreviga såna här minnen på bild=)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sköna fröken Landén. Hur mår du? Det var längesen sist. Hoppas vi ses snart! =)

2008-10-18 @ 11:35:20
URL: http://elinssida.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hallå!! Nu är det dags för lite uppdatering tack! Även om du har en otroligt snygg brud som kommer upp varje gång jag går in;)

syns sen då vi ska pumpa:)

pöss so long

2008-10-20 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0