jag är så glad!

Jobbhelgen är över! SKÖNT! Hela två veckor kvar till nästa jobbtillfälle, dock har vi möte på torsdag men det är inte så farligt.

Denna vecka händer:

måndag: föreläsning 8.15 - 13.00. Funderar dock på att vara hemma, behöver lite sovmorgon. Bodypump 16.30. Ska även springa in på Partaj och BR och leta Halloweendräkter till mig och Jossan
tisdag: föreläsning 8.15 - 13.00. Stepintervall 18.30
onsdag: Intervju av ledare på familjeenheten i Karlstad. Handlar om hur psykiskt belastande det är att arbeta med utsatta människor. Ska bli mycket intressant!
torsdag: PPU 10.15 - 12.00. Sammanställning av intervju. Möte Elgiganten 19.00 - 22.00 = SEGT!
fredag: inget planerat, funderar på ett bodypump-pass vid 12.00.
lördag: Emmelie kommer tillbaka till K-town! Åh gud vad jag jag har längtat! Utgång hoppas jag på!
söndag: INGET! Blir antagligen nån go mat=) Och självklart, Ensam mamma sööker! BÄST!

nu ska jag lägga mig i sängen med Acke och läsa en tidning, mysigt!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0