lääängesen jag skrev

Har haft FULLT upp och jag känner att jag inte har nåt vettigt att skriva.Men ska försöka att göra en liten uppdatering i alla fall=)

Igår var vi på studiebesök ¨på Klarälvsgården som är ett låst ungdomshem, man sitter alltså där i stället för i fängelse. Här sitter dom mest kriminella pojkarna i Sverige!!! Pojkarna som sitter där är mellan 16 och ¨20 år och har antingen begått mord, dråp, grov misshandel eller rån. Sjukt intressant att jobba med ungdomar! vi fick även träffa en av killarna som bodde där, och vilken kille! Han var hur grym som helst och man märkte verkligen att han var tacksam för att han tillslut har börjat få ordning på sitt liv! Hoppas verkligen att han kommer att få ett bra liv när han flyttar från Klarälvsgården!

Nu blir det lite mat, sen klassfest ikväll. Ska även försöka hinna träffa D en stund, han är underbar! =)

nu är det bara två dagar kvar tills våran Halloweenfest, kommer bli grymt roligt!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det omtalade Mr D? Nu får du allt berätta fröken Landén... =)

2008-10-30 @ 17:49:19
URL: http://elinssida.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får du allt ta o börja skriiiiva mera!pöss

2008-11-04 @ 14:38:44
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Här får du en utmaning!

Gå in på min sida så vet du vad hur du ska göra.

2008-11-05 @ 12:58:03
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0