lite förälskad

men jag avslöjar inte i vem eller vad, haha!



Skööönt med sovmorgon idag! Har inte gjort så mkt sen jag gick upp, skulle behöva diska, städa badrummet och dammsuga lite..men orka! Tycker dock att det är mkt lättare att städa på kvällen så jag får väl helt enkelt vänta tills ikväll..men disken ska jag nog snart försöka ta tag i, så tråkigt! Mår så mycket bättre när det är städat och fint här hemma!

Ska försöka ta tag i att söka lägenheter idag också, var inne igår och kollade men fanns inga ettor eller tvåor..ska kolla lite mer idag..

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

whaaat? i vem då? hehe

2008-10-08 @ 15:46:53
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Emmelie

tell me tell me....NOW!!!! vad/vem är du förälskad i? nyfiken!

gör du annars då?

puss puss min gurka

2008-10-08 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0