mätt

Körde nyss hem Frida och det var poliser överallt på Kronoparken. 3 bilar utanför Konsum och en som vi mötte när vi var på väg dit. Stod lite gäng och hängde också, var säkert ännu ett gängbråk. Jag blir inte ens förvånad längre, men det är synd att det händer så mkt där nere.

Har i alla fall jobbat idag, dagen gick jättefort så det var sköööönt! Ganska mkt folk faktiskt, så man hade saker att göra hela tiden. Sen när jag kom hem var Frida här, vi gjorde lite snabbmakaroner och falukorv. Mums! Sen satt vi och kollade på Björn Gustavsson och Tobias Persson på youtube, alltid lika roligt!

Ikväll blir det lugnt, dock har Mattias på jobbet fest idag men jag har bestämt mig för att ha en vit helg. Var ett tag sen! Ska kolla in Stjärnor på is eller vad det nu heter och se om det är nåt att ha..

Emmelie; när har ni tacksittning? Har hört att många har det den första november och det är ju då som jag och Jossan har tänkt att ha fest ju! Du måste ju kommmaaaa!!

Jossan; vi ses imorron för att planera va? Ska försöka hinna in på leksaksaffären ocksp och kolla lite priser..

puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0