oj

jag somnade visst! Märkte inte ens att jag var trött, haha så kan det gå..skulle ju bara blunda lite under filten i reklampausen, haha!

usch jag orkar verkligen inte träna idag, men jag vill! Har dock grym träningsvärk från igår, så skönt tycker jag! Höjde äntligen vikterna på Bodypumpen, dom tycker att man ska vänta sex veckor innan man höjer och nu har det gått fem så då höjde jag. Var riktigt jobbigt, men skönt att man märker resultat i alla fall! Imorgon efter intervjun blir det att gå på bandet och Crosstrainern så jag hoppar nog träningen ikväll..är för trött helt enkelt! Och idag är det grymt fint väder, så det blir nog en promenad istället! Sköööönt!

Emmelie, om du läser detta: vill du att jag hämtar dig vid tågstationen på lördag? Du har säkert massa packning, vet ju hur du såg ut när du skulle hem, hahaha! Jobbigt att åka buss då och jag har ändå inget planerat!

puss!


Kommentarer
Postat av: charlotte

Skönt att höra! Det är bara bra med mig också. Det är så skönt att bo i gbg igen, trivs jätte bra i min nya lägenhet : ) Du får komma och hälsa på!! Kram

2008-10-14 @ 15:59:52
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0