Okej Emmelie, här kommer en uppdatering!

Var ju faktiskt ett tag sen jag skrev nu och mycket har hänt! Har haft en av dom bästa helgerna på länge=)

I fredags blev det som sagt tacos- och Idolkväll hemma hos Jossan, jätteroligt! Fick dock dela köket med några roliga grabbar som var helt galna, haha! Styckade en kyckling så att det flög kycklingbitar överallt, lite groose! Sen på kvällen träffade jag D en liten stund, var nervöst men roligt!

I lördags kom Emmelie äntligen hem till K-town igen och det skulle ju givetvis firas med fest! Tyvärr blev jag liiiite för full, haha! Träffade iaf D och hans kompisar och drog till Nöjes.Två ur The Ark var där som gästdj:s och gissa vem som givetvis skulle ha deras autografer på HELA armen! Haha ja som sagt, ett glas för mycket kanske. Hade i alla fall en grymt rolig kväll!=) I söndags var jag  dock extremt bakfull och sliten! Fy var längesen jag var så trött..men blev ändå lite mys på kvällen=)

Idag har jag vart i skolan och hämtat ut min hemtenta, klarade den!!! Känns så bra! Blev lite plugg med Krille också..snart blir det träning med Emmelie och Krille, ska bli jätteskönt!

Nä, nu blir det lite mat..puss!


förresten Emmelie, nu 'är det din tur att uppdatera;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har jag missat något?! :) har Emmelie blogg?! tell me. pöss

2008-10-20 @ 20:17:26
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0