planering och Ensam mamma söker..

är vad som står på kvällens schema! Jossan kommer alldeles strax hit så ska vi planera lite inför våran fest som kommer bli sååååå rolig! Klockan åtta börjar världens bästa program också; Ensam mamma söker! Ett riktigt feel-good program! Elin sa att det stod i nån tidning att en av mammorna hade haft sex i en hiss med en av killarna, undrar vem det var? Nån som vet? Förresten, idag när jag jobbade skulle jag springa upp till kassarummet och fixa en grej. Och gissa vem som stod utanför butiken med en liten hund brevid sig? Sångaren i Sven-Ingvars, haha! Vad liten han var, jättekort..men han är ju ganska gammal också..genom mitt jobb på El-giganten har jag hittils "träffat" 4 kändisar; Jakob Eklund (!!), Dogge Doggelito (inte så konstigt kanske), Bengt "Hajk" Alsterlind och nu Sven-Ingvars sångare som jag tror heter Sven-Erik..haha roligt! Och det är ju Sven-Ingvars som sjunger ledmotivet till Ensam mamma söker också, grymt bra låt!! puss från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0