Titta vad jag köpte idag!

 

En vattenflaska från Champion som stödjer Bröstcancerfonden. Som säkert alla vet så har oktober blivit månaden där man fokuserar på bröstcancer, och jag tycker att detta är en jätteviktig fråga. Inte bara bröstcancer, utan all cancer! Bröstcancer är den vanligaste cancerformen hos kvinnor i Sverige, dock är inte orsakerna till cancern helt kända. Det behövs mer pengar, och jag anser att det är en självklarhet att hjälpa till med det lilla man kan. Min vattenflaska kostade 49 kronor på Stadium och 20 % går oavkortat till forskningen om bröstcancer. Man hjälper till i en mycket viktig fråga, samtidigt som man får en skitsnygg vattenflaska i en snygg ROSA färg. Jag kommer vara döläcker på gymmet!!

Nu ska jag gå och lägga mig, jobb imorgon..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0