tränat

Idag åkte jag och Krille ner till SATS vid elva. Så skönt att träna på förmiddagen tycker jag! Blev inget pass idag, utan vi gick på löpbandet, crosstrainern och avslutade med att cykla lite. Skönt i rumpan, haha! Imorgon blir det antagligen SatsStep och på fredag ska vi simma och sola, ska bli så himla skönt att sola lite! Inte för att Krille behöver det efter sina två veckor i Grekland, man jag BEHÖVER det VERKLIGEN!

Nu har nyss ätit lite mat och ligger och kollar på Ellen på femman..ska försöka börja läsa lite kurslitteratur sen, känns skönt att den här kursen är roligare än den förra..

Hörs sen! p&k



kristin och jag..läängesen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. där jag stod själv :) men det är lugnt! jg vill oxå utomlands..gaah!

2008-10-01 @ 14:41:36
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0