Trött

Idag har jag vart så där riktigt trött som man bara är på måndagar! Helt sjukt, tror faktiskt att jag somnade en liten stund på föreläsningen idag, haha! Och då ska ni veta att vi har en väldigt bra föreläsare så jag var verkligen riktigt riktigt trött! Mådde ju inte så bra igår kväll så det var svårt att somna..Idag hade jag i alla fall föreläsning mellan 8.15 och 13.00. Sen gick jag raka vägen hem, hoppade i sängen och sov till klockan tre.

Fick skynda mig upp, äta lite och sedan åkte jag ner till SATS och tr'änade Bodypump med Kristin. Ritkigt härligt, gillar den instruktören jättemycket! Åkte hem, vrålhungrig..blev lite köttfärssås med spagetti, mums! Blev över också, så nu har jag matlåda inför morgondagen, duktigt Elin! =) Nu sitter jag här och mumsar på en clementin, så himla gott! Känns lite som jul, inte långt kvar nu! Mysigt med juuul!

Kvällen kommer bli väldigt lugn, ska kanske ta ett bad och plugga. Måndag = inget på tv:n! TRÅKIGT!

Jaa jag tror faktiskt att jag ska försöka kombinera bad med plugg, enda sättet för mig att få läst något här hemma..hörs sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske borde bli bluuemoon på fredag? äta lite gratismat :)

2008-10-06 @ 21:54:34
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0