vill inte!

Gomorron! Sovit gott? Inte jag, jag sover så himla dåligt nu för tiden, har ont i ryggen och nacken varje morgon när jag vaknar för jag ligger och vrider på mig hela tiden! Så jobbigt! Men känner mig ganska pigg i alla fall. Tur det, för idag blir det jobb mellan 14.00 och 18.00. SEGT! Jag vill inte jobba idag.....

Det är nån som har börjat ringa mig med dolt nummer och när jag svarar är det helt tyst i luren..har i ju för sig bara ringt två gånger men ändå, det känns inte som en slump. Undrar vem det kan vara och varför personen är helt tyst..störande moment!

Oj vad gnällig, bitter och negativ jag låter idag, hahaha..är nog bara flr att jag har en hel helg med jobb framför mig. Men när dom här tre dagarna är gjorda är det hela två veckor kvar till nästa gång, gäller att tänka positivt! haha..

Nu blir det sminkning och blåsning av håret, sen är jag LADDAD för jobb! puss alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va äääckligt!! Undra vem det kan vara!! huuuum.. sånt där blir jag rädd av. Nu ska jag dra o simma.. hörs senare darling. pöss

2008-10-10 @ 14:06:56
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0