Bättre idag

Idag mår jag mycket bättre, så skönt! Men halsen ser väldigt skum ut..hoppas att knölen försvinner av sig själv, är verkligen inte sugen på att få den uppskuren, bläää!

Fy vilken jobbig dag det var igår, allt jag fick i mig att äta på hela dagen var 3 vindruvor, en sked kräm och lite vatten! Usch man blir så trött när man inte kan äta. Idag har jag kunnat äta en hel macka så det går åt rätt håll=)

Nu ska jag kolla in lite resor, vill så gärna åka! Jag tror att både jag ocg Patrik har våra första tentor dom 26 sept så veckan efter där vore perfekt att ta en sista minuten! Vill vill vill!!

P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej sjukling! Jag vill oxå utomlands.. gaaah! nuuu, soool, baaad, party! Hatar regn och rusk! pöss

2008-09-06 @ 18:51:33
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0