Certificerad försäkringssäljare

Kom nyss hem från jobbmötet där vi i kassan idag var tvungna att göra ett test för att få fortsätta sälja försäkringar (vilket i stort sett är vår enda chans till bonus). Först fick vi göra tre testprov och sedan kom det riktiga. Man hade en timme på sig att svara på 34 frågor om bland annat konsumentköplagen, hemförsäkring, produktförsäkring, distansavtalslagen m.m. Jag fick 92% och man behövde 70% för att bli godkänd. Så nästa gång ni har en fråga om försäkringar, kom till mej;)

Det värsta var att man var tvungen att ta ett kort på sig själv, ungefär som ett passfoto, för att kunna logga in på testsidan. Och eftersom att jag inte hade någon aning om att vi skulle göra detta test idag, såg jag ut som f*n! Håret i en hög knut, typ inget smink och allmänt sleten! Dessa kort skall sedan tryckas upp på ett certificeringsbevis, haha roligt om man måste gå runt med det kortet på sig! haha

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i min bok=) Är så fruktansvärt trött och imorgon måste jag vara pigg för att kunna orka plugga och träna!

Förresten, jag tappade bort min cykelnyckel i skolan idag!! Haha så typiskt mig, som Sara sa "Det här är du i ett nötskal Elin"..och jaa, det är det faktiskt! Så måste ner till skolan imorgon och se om nån har lämnat in den, hoppas hoppas! Jag klarar mig inte utan min cykel!!

Godnatt! Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Emmelie

haha, denna bild längtar jag efter att få se...hehe!

Satt o kolla på sing a long, blev så partysugen så i morgon, på med en massa bra gamal musik, lite vin på de och vi blir livsfarliga;)

Puss min underbaring! P.S Gillar din blogg, kanske nya blondinbella?!=)

2008-09-19 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0