Halsfluss

kom nyss hem från doktorn och det visade sig att jag hade halsfluss. Först fick jag träffa en sköterska som tog halsprov på mig. Hon sa att det var streptokocker (hur fan stavas det?) och att hon tyckte att en läkare skulle kolla ¨på halsen. Fick då träffa en läkare som kollade i halsen och kände utanpå. Sen säger han att eftersom att jag är så svullen på vänster sida så kan det hända att jag får en halsböld som man måste skära upp! USCH jag vill inte! Han sa att penicillinet kanske kommer häjlpa men om jag får svårt att äta och prata så måste jag höra av mig så att dom kan skära upp bölden..mysigt värre!

Hoppas verkligen att medicinen hjälper..nu ska patrik göra snabbmakaroner till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0