helgen

Nu var denna helgen gjord! Har faktiskt varit riktigt skönt att jobba så att man har sluppit att tänka på allt jobbigt! Har även spenderat två väldigt lyckade kvällar med mina underbara vänner!

I fredags kväll var jag, Sara och Nathalie hemma hos Emmelie på tacos/spelkväll! Det var hur mysigt och roligt som helst! Vi åt tacos och sedan spelade vi "Med andra ord", "Som det kan låta" och "Rappakalja". Var verkligen en jätterolig kväll med mycket skratt och god mat!

Igår kväll hade Josefines korridor husfest! Jag tog det dock ganska lugnt eftersom att jag skulle jobba idag men hade ändå väldigt roligt! Skönt folk på campus helt enkelt! Blev lite ölspel och lite tjejprat på Jossans rum = en bra kombination!

Idag har jag som sagt jobbat..var ganska mycket att göra så tiden gick väldigt fort. Alltid lika kul att jobba med Elin=) Efter jobbet åkte jag och Emmelie ner till pizzerian och åt varsin kycklingrulle, mums! Nu ska jag alldeles strax diska och dammsuga här för att sedan slänga mig i soffan och vila! Ikväll blir det "Ensam mamma söker" med Jossan och Emmelie, myyyssigt!

P&K från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0