hemtenta och möte ikväll

Idag fick jag min hemtenta, usch den verkar riktigt jobbig! Speciellt eftersom att man måste skriva hur många sidor av böckerna man har läst. Jag är van vid att bara kunna bläddra i böcker/läsa vissa kapitel och sedan räkna den boken som läst, men nu måste vi skriva upp exakt vilka kapitel och sidor vi har läst. Kämpigt! Har legat i badet nu i alla fall och plöjt mig i genom två kapitel i en bok, men jag känner inte att jag kommer ha så stor nytta av den när jag analyserar min organisation; Elgiganten. Pluggar som allra bäst i badet!=)

Jaja det löser sig säkert, har i alla fall skrivit lite om Elgigantens kultur och struktur. Känns skönt att ha börjat lite i alla fall. Nu ska jag snart åka till jobbet på månadsmöte, segt men man får ju betalt=)

Imorgon blir det bodypump igen, vet att jag har sagt det förr men det är så skönt att ha kommit igång! Känns så himla bra! Måste bara ta tag i att laga nyttig mat nu också...Jag väntar alltid med att äta tills jag är superhugrig och då orkar jag inte laga nåt nyttigt, utan då blir det nåt som går fort. Som idag; korv med bröd! MUMS! Haha måste börja planera lite mer, är för lat för det..

Nu ska jag plugga lite till, sen måste jag göra mig iordning inför mötet..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0