Jag känner mig gammal!

Jaa här sitter jag ensam på en lördagskväll och P L U G G A R! Fy fan vad tråkigt men jag känner verkligen att jag ligger efter nu när jag redan har missat tre föreläsningar. Har lagt upp en liten läsplan för veckan som kommer nu också och med tanke på att jag ska ha läst ut en bok på över 500 sidor tills på onsdag och jag just nu är på sidan 88 är det nog bäst om jag följer planeringen! Haha ska verkligen försöka den här gången, varför ska det vara så svårt med lite självdisciplin?

Satt här och funderade lite på vad jag ville göra imorgon och kom då att tänka på bio. Var ju ganska längesen nu och jag har inte sett "Mamma Mia" än och det vill jag verkligen göra! Men sen kom jag på att världens bästa tv-program börjar imorgon, nämligen "Ensam mamma söker"! Älskar verkligen det programmet! LÄNGTAR! Så bion får bli en annan dag i stället=)

Nu ska jag gå in och lägga mig i sängen och läsa lite. Inte mer kurslitteratur utan en bok som jag fick av Ellinor och Lenny (Patriks syster och hennes sambo) när jag fyllde. Den heter "Stjärnor utan svindel" och är skriven av Lousie Boije af Gennäs. Den kom ut första gången 1997 så den är ganska gammal men jag hade faktiskt aldrig hört talats om den innan. I början hade jag lite svårt för den, men nu blir den bara bättre och bättre. Kan inte riktigt säga vad jag tycker om den än, får se när jag har läst ut den helt enkelt=)

Godnatt och sov så gott! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0