jävlatentajävlatentajävlatenta

ååååå jag blir så sur på min tenta, orkar verkligen inte mer nu! Känns som om att jag är klar med det strukturella perspektivet och det kulturella perspektivet men inte med det politiska och HR-perspektivet! Har suttit i skolan hela dagen idag, så segt! Blir en sån dag imorgon också tyvärr, vill bara få sova ut riktigt!! Men det får bli nästa vecka helt enkelt=) Var i alla fall mysigt att äta mat med Emmelie och Jossan!

Jag och Emmelie har blivit så duktiga! Igår var vi på Bodypump och idag blir det StepIntervall! Så roligt, det är nog faktiskt det roligaste passet! Hoppas på bra musik nu bara=)

Förresten, idag blev min morfar inlagd på sjukhus! Nåt med hjärtat, hoppas verkligen inte att det är något farligt! Usch, det är så hemskt att dom börjar bli så gamla!

Haha visst är min morfar och mormor söta? Det tycker jag i alla fall!


nä nu blir det lite mat innan träningen, puss!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska försöka med det! : ) Hur är det med dig gumman? Kraam

2008-09-23 @ 17:17:13
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej hej! Ja, det är verkligen jätte tråkigt.



Erik har inte lika starka känslor för mig som jag har för han. Det känns såklart väldigt jobbigt. Han betyder ju så mycket för mig.



Sen har han gjort saker efter, som jag har blivit både ledsen och besviken över. Men men.. jag har gjort allt vad jag kan för att göra han lycklig. Men om jag inte kan göra han lycklig så är det inte meningen att vi ska vara tillsmmans.



2008-09-24 @ 11:05:39
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Elin! Jag behöver ju se ett litet inlägg för att kunna sova, har ju blivit beronde av din lilla blogg...PD tar väl inte all din tid?!:)

Natti puss puss

lycka till på opponeringen i morgon!

2008-09-24 @ 23:03:00
Postat av: Annicka

Tycker du å din morfar var lika=) Hoppas allt går bra med han...och hoppas du mår lite bättre gullet!Puss

2008-09-26 @ 01:35:40
URL: http://www.annickaopseth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0