Lite stolt ändå ;)

Ja för idag hade vi redovisning och jag fick redovisa hela vår grupps arbete och det gick faktiskt bra! Skööönt!

Efter föreläsningen, vid kvart i två, stannade jag kvar i skolan och pluggade med Jossan! Vi var riktigt duktiga även om vi ibland svävade iväg i nyårsplaner, volontärresor och nattvandrande=) Blev ändå en hel del gjort. Gick hem kvart över fyra och lagade mat till mig och Patrik. Nu är Patrik på gymmet och jag är också sugen på att träna men tror att jag ska vänta några dagar till, äter ju trots allt penicillin fortfarande. Ska istället försöka plugga lite till, känns så skönt när man känner att man förstår lite mer och att man hänger med lite på föreläsningarna.

Imorgon är jag ledig men ska träffa Kristin och Emmelie i skolan klockan tio för ännu lite läsning. Ska faktiskt bli riktigt skönt med en riktig pluggdag! Var längesen som jag träffade Emmelie också så det ska bli roollligt!

Nu är jag förtjänt en riktigt lugn kväll, blir nog Kristallen som visas på femman ikväll.

Puss och kram!



Den här bilden är lite skön ändå! Jag och världens bästa och underbaraste Josefin!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0