Patrik 1,5

Filmen var helt underbar! Så himla viktig, den borde vara obligatorisk för alla grundskolor att visa enligt min mening. Den tar upp alla viktiga samhällsfrågor; homosexualitet, alkoholism, utsatta barn m.m m.m. Samtidigt som den innehåller massa humor! Jag säger bara en sak, Se Den! Och killen som spelar Patrik i filmen; Tom Ljungman, är helt fantastiskt! Helt totalt grym!



Tror att Frida skrattade högst av alla på hela bion, haha så fult!

Nu ligger jag här och kollar på Maria Wern på fyran. Spännande, eller vad säger du Emmelie?? Tänk om nåt sånt skulle hända i verkligheten? Värsta kaoset, typ krigsstämmning. Hemskt..

Ska bli så oerhört skönt att vara ledig imorgon, då blir det lite träning med Krille. Härligt!

Puss å kram från mig  

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe Elin, jo de e jätte spännande!!!:) Jag vill oxå se Patrik 1,5!! Helst nu, men nu ska jag försöka hitta massor av olika dödstraff, ska nämligen har lektion om de i morgon...skulle göra mycket för att träna med dig o Krillan istället=)

Hörs min skönböna!

Pusselipusseli!!

2008-10-01 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0