sjuker

jaa minsann. Jag är så fruktansvärt förkyld, har bajsont ii min hals!! Verkar som att alla är sjuka nu, frida, patrik, josefine..
Men helgen har i alla fall varit hur rolig som helst!!

Torsdag: Min och Jossans nollning började=) Förfestade hemma hos Josefine och drog sedan vidare ner till Arena där det var smockat med folk.

Fredag: Förfestade hemma hos Josefine igen sen åkte vi ner till Nöjes. Det var verkligen hur kul som helst, var längesen jag hade sååå roligt! Världens bästra DJ som spelade vår för tillfället bästa partylåt; I can jive med Jerry Williams=) Hahaha. Avslutade kvällen på Sibylla där jag fick för mig att bjuda Patrik, Chris, Emmelie och Jossan på mat! Hahah gör alltid såna grejjer när jag är full, men fick ju bra lön så..haha

Usch dumt att jag är sjuk idag, har ju första gruppövningen i skolan idag. Imorgon har vi föreläsning mellan 08.30 och 12.00. Hoppas verkligen att jag orkar gå då..Men det värsta med att vara sjuk just idag är att jag inte kan träna!! Är ju superladdad och idag börjar  mitt kort på SATS att gälla igen, har ju fryst det under sommaren..TYPISKT!! Men men bä'ttre att vila och bli riktigt frisk..

Nu ska jag göra en kaffe latte och äta en av mammas bullar! MUMS!!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0