Tjejkväll

Ikväll var det tjejkväll i Karlstad! Dom flesta butikerna hade öppet till klockan 21 och så var det massa bra erbjudanden! Jag köpte underkläder på Lindex (köpte man en BH fick man trosor på köpet), en klänning och en tröja på MQ (15%) och ett läppglans på Kicks. Där fick man en liten gåva, typ prover liksom..jag fick en bodylotion och en nattkräm från Clarins. Blev dock lite avundsjuk på Emmelie som fick en minimascara! Haha..Var en mysig kväll i alla fall!

Nu sitter jag här framför datorn och försöker plugga lite. Hade ju opponering idag och dom hade inte så mycket att kommentera på min tenta, mest lite småsaker. Så ska försöka kolla lite på det nu, sen ska jag skriva en sammanfattning/diskussion också men det får bli imorgon eller på söndag.

Imorgon ska jag och Jossan gå på en stan en stund, sen ska jag jobba mellan 14-18. Dom ringde från jobbet igår och undrade om jag ville jobba eftersom att en tjej har slutat i kassan och dert är inte lätt att jobba själv precis efter löning. Alltid skönt att jobba lite extra, även om jag egentligen behöver göra klart tentan! På kvällen blir det lite mat och mys med Jossan, ska bli kul!

Imorgon åker min Emmelie hem, ska praktisera i tre veckor! Kommer sakna ihjäl mig ju! Hoppas att tiden går fortfortfort, vi ha ju  precis kommit in i värsta träningsperioden! Men nu kommer ju Kristin hem på söndag så jag får träna med henne istället, skönt!!

Nää, tentan kallar..och sen sängen..längtar till utgången på lördag, ska bli wasted! haha, synd bara att man jobbar på söndag...blää!

puss från mej!
 

Emmelie och Sara en blöt utekväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0