tränat

Kom hem för en stund sen, jag och Emmelie har varit och tränat på SATS. Ett aerobicspass blev det, roligt! Blir nog Bodypump på fredag tror jag, fast beror nog lite ¨på hur min träningsvärk känns. Går fortfarande runt här hemma och säger ajajaj hela tiden. Annars blir det nog bara att träna lite på löpbandet och kanske gymmet. Känns så skönt att ha kommit igång med träningen igen, och om man tränar minst två gånger i veckan i tolv veckor i rad får man ju ett paraply så det är mitt mål just nu=)

Snart är det Idol, roligt! Måste egentligen plugga men jag orkar verkligen inte..Imorgon får vi dock vår hemtenta och det känns sådär om jag ska vara ärlig. Känns som om att det kommer att bli en riktig pluggvecka nästa vecka! Hoppas att det kommer gå bra i alla fall!

Längtar till helgen, då blir det utgång. Första utgången som singel, knepigt men samtidigt lite kul då både Sara och Emmelie också är singlar=)

Ha det så bra, puss från en trött Elin

Jag saknar min Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0