"I can jive, I can jive"

Här kommer lite bilder från helgens partaj, blev dock inte så många tagna eftersom att jag skäms över min stenålderskamera, haha..är det inte konstigt att jag som jobbar på El-giganten har en kamera som är ett antal år gammal? Kan ju göra värsta kapet men är för snål..haha

    





Jag låter dom två sista bilderna tala för sig själv, haha. Blev en hel del såååång om man säger så, vi tyckte att vi var grymma! Haha stackars alla andra som fick höra på oss när vi skrek "I can jive" typ tjugo gånger..Det är så det brukar gå när man är med Jossan, haha!

Jag hade i alla fall på mig en ny klänning från MQ, svart med en dragkedja längs hela ryggen, och ett par svarta spetsleggings från GinaTricot. Me like!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för föreläsning..lämnad förresten in tentan idag, kändes så skönt! Kul med en ny kurs nu, ledarskap. Föreläsaren är också grym så det känns jättebra!

P&K Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEMSK BIIIIIIIIIIIIILD på mig.. hahaha!j

2008-10-01 @ 11:45:54
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0