Bättre och bättre

Idag mår jag helt klart mycket bättre, men har ju fortfarande ont i halsen. Ferbern är i alla fall helt borta så det känns så skönt och nu har jag ju ätit penicillin i två dagar så nu ska jag inte smitta längre. Skköööönt så man kanske kan träffa lite folk igen, kä'nns lite ensamt att ligga här i soffan när jag vet att typ alla andra är på nollning.

Har i alla fall tv'ättat massa idag vilket i ju för sig tog på krafterna rejält, men nu i efterhand är det ju skönt att garderoben ser lite bättre ut. Ligger just nu och kollar på Sverigematchen, 0-0 än så länge. Orkar inte riktigt hänga med så jag har samtidigt satt upp mina väggdekorationer som jag köpte på IKEA förra veckan. Så här blev det:

      

Akilles passade på att hoppa in i hyllan där chipsskålen brukar stå..den står just nu framför mig på soffbordet full med chips! Jag som inte ska äta sånt, duuumt! Men gott=)

Jag var ju hos frisören förra veckan och gjorde slingor och en färgning. Är riktigt nöjd med resultatet!! Förr blev mitt hår lätt lite gult men nu är det mer vitt eller vad man ska säga. Frisören lurade på mig en inpackning också för 189 kr så sammanlagt kostade allt 1300 kr! Sjukt dyrt men jag är nöjd!



Blev jätteljust! Och ja jag är osminkad, ful och likblek på bilden men jag har faktiskt halsfluss och då får man se ut såå här! Hahaha har i alla fall orkat duscha idag..

Nu ska jag kolla vidare på matchen.

P&K

(Min kamera är sjukt dålig!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0