Ikea och SATS

Nu har Patrik flyttat ut, så himla tomt! Men jag och Jossan var på IKEA igår så nu har jag köpt en ny soffa, en fåtölj, ett soffbord, en tv-bänk och en badrumshylla. Har nu skruvat ihop allt och väntar bara på soffan som ska komma någon gång mellan 11.00 och 16.00 idag. Kunde dom inte ha en lite mer precis tid? Blir helt låst här hela dagen..Rummet känns så himla stort nu när jag inte har någon soffa, känns lite öde liksom..men tror att det blir fint med soffan!

Patrik bor nu i samma korridor som Chris, knepigt!

Jaja nu till lite roligare saker, igår var jag och Emmelie på SATS och tränade Bodypump! Ååh herregud vilken träningsvärk jag har idag, helt sjukt! Varje liten rörelsen gör ont och jag gör inget annat än går runt och säger aj aj aj hela tiden! haha..var lite jobbigt att skruva ihop möblerna för jag orkade inte ta i, men till slut så! Soffbordet är dock lite rangligt, men får ta tag i det igen när träningsvärken har lagt sig..haha! Känns iaf oerhört skönt att ha börjat träna igen! Nu ska jag bli slimmad=) haha önsketänkade i alla fall!

Emmelie; du lyckades ju kommentera! haha! Fortsätt med det=)

Nu ska jag fortsätta grejja här..

P&K från mej!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha, jag fattade till slut...men idag kan jag inte skriva många rader...ajajaj!! När jag ska sätta mig ner blir de en gissning på att jag träffar stolen...de blir en bara en slags släng och duns på stolen! Men i morgon e vi påt igen:)

Puss puss

2008-09-16 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0